Product(en) omruilen of terugsturen?

Ben je niet tevreden over je product(en) en wens je deze te retourneren of om te ruilen?

Hoe kan ik mijn product(en) retourneren?

Ben je niet tevreden over je product(en) en wens je deze te retourneren? Je kunt bij ons binnen 14 dagen na ontvangst jouw retour aanmelden, waarna je nogmaals 14 dagen hebt om het pakket daadwerkelijk retour te sturen. 

We willen je vragen om, indien mogelijk, de producten in de originele verpakking retour te sturen. De directe kosten van het terugzenden afhankelijk van welke transport er gebruikt word komen voor je eigen rekening.

Ook vragen wij je bij het retourpakket een volledig ingevuld retourformulier mee te sturen zodat wij de retourzending beter en sneller kunnen behandelen.

Let op: Wij werken met meerdere verzenddiensten, per verzenddienst is de retour procedure anders.

Via welke verzenddienst is mijn bestelling verzonden?

Zending via PostNL pakketdienst

Het retour zenden van een PostNL pakket kun je zelf via PostNL regelen. Je kunt hier online een zegel aanvragen en het pakket afleveren bij een PostNL afleverpunt bij jou in de buurt. De kosten van een PostNL pakketzegel bedragen €6,95

Klik hier om de retourzending via de pakketdienst te behandelen

Zending via Extra@Home

Het retour zenden van Extra@Home kun je gemakkelijk regelen via onze eigen website. Via de onderstaande link kun je de zending aanmelden en wij regelen dan de rest.

Klik hier om de retourzending via Extra@Home te behandelen

Wanneer krijg ik het aankoopbedrag terug?

Zodra de retourzending in ons magazijn is binnengekomen zal je binnen 14 dagen het volledige aankoopbedrag (inclusief evt. verzendkosten) op je rekening teruggestort krijgen. Enkel de kosten van het retour zenden van je huis naar ons magazijn zijn voor eigen rekening.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.